tirsdag den 21. februar 2012

JA! jeg hader det stadig.......

Ja hva er det så jeg hader??
MONTERINGSARBEJDE
ja sorry men gud hvor er det tidskrævende og træls

Men det er jo liiiige det sidste der skal til for at få noget færdigt
Jeg har fået en cola chips taske helt færdigt idag
og jeg er godt tilfreds
Der er brugt 36x28 = 1008 chips!!!!!!!!!!

Har så gang i yderligere to, jeg regner med at blive færdig med i morgen,
hvis ikke lige der kommer noget i vejen hehe 
____________________________________
Jeg har lavet nogle kager uhmmm kan næsten dufte dem
CUPCAKES namme nam ikk?
MEN
snydt du blev for se her


Jeg skal lave fødselsdags kort af dem
Jeg vil lave dem med magnet og så lave kort
Kender en mor, der har fødselsdag i morgen og har
sine 2 dejlige drenge på hver sin side
O storebror= idag, Mor= i morgen, N lillebror= overmorgen


til jer tre
glæder os til vi skal fejre jer på lørdag
_______________________________________________________

Dagens ret


Juicy kylling med broccolisalat

4 kommentarer:

Lis sagde ...

Lækker menu.

Smuk lille taske du har lavet af de cola clips.

Kh. Lis

laj [tulipan-hygge] sagde ...

tak skal du ha Lis
Tasken måler 29x 22 cm

Karina Viki sagde ...

Uh Laj, bliver jo altid sulten når jeg ser din skønne fantastiske mad - særligt i dag, hvor menuen har været rugbrød og ristet toast (til mig = på vej til at blive syg) yoghurt (til Luna, syg men med begyndende appetit igen til aften) Chokoladekiks (til Magne, syg og absolut ingen appetit hele dagen) Øv øv....

Og sikke et arbejde søde, med den flotte taske, wauwww siger jeg bare - der tror jeg godt nok min tålmodighed ville slippe op, lææææænge før færdig :)

Kh Karina

laj [tulipan-hygge] sagde ...

UGLEMOR:
Jeg skal da snart til at sende kamillete til jer syge folk, Det er da ikke vild længe siden i blev ramt af en omgang i tre.

Rigtig god bedring

ANg tasken var jeg færdig for et stk tid siden, men den sku lige gøres færdig NU!!! derfor blev den det.
Min tålmodighed er ikke god når jeg skal montere og sy sammen