lørdag den 24. november 2012

baby, sutsko og bøger

Vil her lige ønske veninde U tillykke
med den nye titel som MORMOR
Til en dejlig lille pige



------------------------------

Jeg har lavet nogle gæste sutsko til veninden U



Hun prøvede mine sidst hun var her og få karry
og nu er sutskoene så færdige

---------------------------------------------------
 
Jeg har læst disse bøger
 
Hvad læser jeg for tiden
Hvordan skæbner kan blive flettet sammen
 
God bog igen
- - -
Så har jeg læst
 
"Tak for alle minderne"
Hvordan en ulykkelig hændelse kan ændre hele ens liv
 
Den syntes jeg er rigtig god
 


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Lai. Tusind tak for hilsen. Snøft snøft... Hvor er du sød. Jeg kommer meget snart ud og prøver sutskoene og viser billeder af den lille pige. Kraam... :o)).. Hilsen U..

Lis sagde ...

Hvor er du sød sådan at lave nye sutsko til veninden.
godt der findes mennesker som du med et stort hjerte og overskud.

god søndag.

Kh. Lis