mandag den 10. december 2012

♥ Engle fryd ♥

Jeg har foldet engler idag,
af sider fra en gammel salmebog.
 
 
Syntes de er så smukke
 
Hæklede også en ranke med dem

 
Ideen har jeg fået af strikkeveninde L
Hun lavede nogle med filtede uld hoveder
 
Jeg prøvede med at filte,
 men kunne ikke få så små kulger til at hænge ordentlig sammen.
Jeg har brugt træperler i stedet
 
☺---DIY---☺
 
Tag to sider fra en bog
(f.eks salmebog, bibel, eller en med gotisk skrift)
 
Den ene side, folder du fra den smalle ende,
 
Den anden side fra den brede ende - og
den skal så foldes på midten = vingerne
Husk at sætte snor, (snoren sættes på i bøjningen) i vingerne inden,
du limer kroppen fast til vingerne.
 
Sæt hovedet på...
og du ejer nu en super flot engel
 
♥...ren FRYD for øjet...♥
 
Rigtig god fornøjelse!!
 
PS: hvis du laver nogle vil jeg gerne hvis du linker til min blog
 
░Laj░


5 kommentarer:

Boss Hult sagde ...

De er meget smukke englene - smukke og enkle

Tanja's Verden sagde ...

Sikke en god idé, de er rigtig flotte ;)

dqpage sagde ...

Søde og enkle engle :o)
hilsen Mona

Dorthe sagde ...

- Hvor er de fine;-) Det er en god idé at bruge træperler til hovedet.
- Måske skulle jeg forsøge mig at lave dem...

GitteBlinkilde sagde ...

De er fine og enkle dine engler :-)