fredag den 11. januar 2013

Sparer stadig

Vi havde nogle gulerødder der trængte til, at de skulle spises snart
 
Vi skulle ha en hakkebøf,
så jeg lavede timian gulerødder med løg:
gulerødder og løg i stykker,
krydres med salt peber og timian
smides i ovnen til der er bid i gulerødderne
mine tog lidt over en time
(de første 3 kvarter var under staniol)
 
Det er absolut ikke sidste gang vi får det... MUMS!
-------------------------------------
Angående mine nye hæklenåle er jeg vild tilfreds.
Godt jeg investerede i dem til HALV PRIS!!
--------------------------------
 
Jeg har læst
Den syntes jeg er god. Det er tre generationers kærlighed og had vi følger.
Kan varmt anbefales.
 
Nu er jeg lige startet på
 
Beskrivelse: Skæbnen bringer tre kvinder sammen i New York. Det bliver en fortælling om uventet kærlighed, venskab mellem kvinder, surrogatmødre, sæddonorer og retten til at være mor.
  Bogen er en New York Times bestseller.
»Balancerer romantik med forfriskende humor og litterær følsomhed« The Guardian
 


4 kommentarer:

Lis sagde ...

Det var en ret jeg også godt kunne spise. Mums jeg tror det var godt.

Kh. Lis

marion sagde ...

de gulerødder skal jeg da bare prøve lyder vildt lækkert :-)

dqpage sagde ...

Den ret ser lækker ud. Jeg kan også lide at eksperimentere med grøntsagerne. Tak for bogtips :o)hilsen Mona

Fru Knudsen sagde ...

De gulerødder vil jeg prøve, og ikke mange kalorier er jo også godt