onsdag den 6. februar 2013

korte blandet nyheder

Har været på en ferie i Flensburg fra lørdag til onsdag. Dejlig tur. Vi spiste fra mange lande
1. Græsk, 2 tysk, 3 kinesisk, 4 magadonisk mad og vi sluttede turen af med at se en håndbold kamp
der var rig med dansker, Eggert, Knudsen, Mogensen og Svan på det ene hold og Landin på det andet
Fik købt lidt garn også hehe

apropo garn er der idag kommet en dejlig pakke til mig som jeg har vundet (billed senere)

Har læst "Læsekredsen" færdig og den er altså rigtig god og den syntes jeg alle burde læse

Er nu næsten færdig med "farven Lilla" husker jeg var vild med filmen, kan sige bogen er god også

ang mine bluser, vil jeg lave kanterne på de to første om når jeg ser kant på den tredie HVIS den nederste kant ikke ruller dumt, bliver det sådan jeg vil lave de to andres.

Manden i huset har været forkølet igen hele ferien og det ramte mig idag da vi skulle hjemover, så nu vil jeg smutte ind og hygge i mit strikkehjørne og se noget tv.


billeder af alt muligt guf kommer nok senere men hovedet er for tungt

5 kommentarer:

Fru Knudsen sagde ...

Træls med forkølelsen, godt i havde en god tur. Jeg skal et smut over grænsen inden så længe, er der gode steder at shoppe garn???

marion sagde ...

Lyder som en dejlig tur hvor i har fået prøvet lidt af hvert :-)

Skod med forkølelsen håber, at du får nedlagt den hurtigt igen :-)

dqpage sagde ...

Jeg er spændt på at se dit nye garn.
god bedring med forkølelsen.

Tanja's Verden sagde ...

Øv med forkølelsen :(
Jeg har også både læst og set "farven lilla". Den er rigtig god.

laj [tulipan-hygge] sagde ...

hej og igen tak

Fru Knudsen jeg har sendt en mail til dig der var da hele tre super garnbutikker i Flensburg nam nam

takker for jeres god bedring snøft er helt mande-syg så ved i hvor slemt det er haha ;o)blink blink