onsdag den 27. marts 2013

venneliste

En god kommentar har jeg fået
 Krearier sagde ...
Jeg er hoppet på Bloglovin, og for mig ser det ud til, at de blogs, der er fulgt gennem Google Friend Connect, automatisk bliver overført til Bloglovin :)
 
Så nu overvejer jeg da faktisk at komme tilbage til blogger i stedet for google+
 

Jeg har forstået det sådan at jeg mister google friend connect til juli

Jeg har så valgt at blive google+ bruger og har så fået en ny venneliste funktion her til højre

der foruden kan man altid føje mig til din google cirkel

hvis jeg finder ud af en let måde at gøre det smider jeg det ind

Nu skal jeg lave mad
Idag står den på græsk farsbrød

vender frygtelig tilbage

5 kommentarer:

Krearier sagde ...

Jeg er hoppet på Bloglovin, og for mig ser det ud til, at de blogs, der er fulgt gennem Google Friend Connect, automatisk bliver overført til Bloglovin :)

laj [tulipan-hygge] sagde ...

ok jeg er der også allerede Det ville da være skønt hvis man bare blev smidt over pr automatik.
Tak for den oplysning

marion sagde ...

Jeg har ikke helt fattet hvad det går ud på endnu, men håber da jeg får taget mig sammen til at sætte mig ind i det, så jeg ikke pludselig mister min lister over de blogs jeg læser fast... temmelig belastende at det skal laves om sådanne pludselig kan godt lide, at tingene bare kører som det plejer...

dqpage sagde ...

Det er fint hvis det hele overføres til bloglovin - så undgår vi en masse besvær.
jeg har nu også oprettet min blog på google+ - håber ikke det forstyrrer det andet ?
Vi må se hvordan verden ser ud den 1. juli :o)

Krearier sagde ...

Den er god nok.
Alle de blogs jeg følger, er automatisk overført til Bloglovin. Så skønt :)