mandag den 10. juni 2013

Bøger

Jeg blev anbefalet bogen
 
 
Den er rigtig rigtig god
 
Jeg har lånt dvd´en der reklameres for sidst i bogen
 
----------
Jeg er nu igang med
 
Læs evt mere her
Min svigermor ville gerne jeg købte den for hende
 
og så måtte jeg godt læse den inden hun skal have den.
 
Det er en hurtig bog at læse - den er god fra første side
--------------------
 
Ellers er jeg igang med ting til markedet sidst på året -
har gang i varme sager såsom håndledsvarmere og hatte
 
 


5 kommentarer:

Susan sagde ...

Dejlige bøger - begge to.

Mette G. sagde ...

Dejligt med gode bøger!

Karina Viki sagde ...

Ja her bliver jo kun læst fagbøger for tiden :) ellers skønt at få fat i gode bøger ;)

Smil

Anonym sagde ...

What's up, this weekend is fastidious in favor of me, since this moment i am reading this enormous informative article here at my house.

My website - cellulite treatment reviews

Tulle Momsemor sagde ...

Nu må jeg altså i gang med "Signe", der er så mange, der snakker godt om den :)