mandag den 30. september 2013

sommerhustur med strikke pigerne

Jeg har været i sommerhus ved livbjerggård strand sammen med mine strikke piger

Den ene veninde L lavede lakrids mandler Jeg siger dig de smager mumsfilibaba= SUPER godt

I får lige L´s opskrift, hvis i vil prøve
Hendes lakridspulver var engelsk lakridspulver fra Matas

 
Hun smagte lige om de var tørre nok
 og man kan jo lige give dem lidt ekstra i ovnen hvis de ikke er tørre nok
 
Vi går altid en tur ved vandet når vi er der
Her er nogle af de ting vi så

 
Den store brandmand var bare enorm Den var på størrelse med 3 x str 39 i sko
 
Ha ellers en rigtig god aften
 
 

6 kommentarer:

dqpage sagde ...

Uhh - de lakrids mandler lyder som noget der godt kunne blive vanedannende ;o) hyggeligt med sommerhustur.

Lis sagde ...

Lakridsmandler er bare godt. Mums tak for opskriften.

Det var godt der ikke var en som svømmede ind i den brandmand.

Kh. Lis

Fru Knudsen sagde ...

Lyder som en hyggelig tur, jeg har også lige været på sommerhustur med et par veninder, dog uden lakridsmandler, men med andet guf

Helle sagde ...

Nøøj - de ser lækre ud de mandler. Dem vil jeg gerne prøve at lave engang. Tak for opskrift :-)

Tanja's Verden sagde ...

Det lyder til at i har haft en rigtig god tur :)
Og sikke nogle lækre mandler.

Tulle Momsemor sagde ...

Der er intet bedre end lakridsmandler og så i godt selskab? Det kan vist ikke blive bedre :)