torsdag den 27. marts 2014

Der er gået en ""djævel"" i mig .....

Ja det lyder voldsomt men er ikke så slemt ment
 
Jeg er blevet bidt af at strikke djævlehuer af mine uldrester
 UHA det er et dejligt arbejde at sidde med
 og man kan hurtig blive færdig med sådan en lille hue
Her er lige en lille smart en (syntes jeg)
mere frisk pink end farven viser
 
()()()()()()()()()()()()
 
Her er en af naturens små sjove indslag
 
 
Ligner er fugl i solskin - men det er en knude i træet
 
&&&&&&&&&&&&&
 
Hyg dig med dit håndarbejde og tak fordi du kiggede ind

7 kommentarer:

hæklemor sagde ...

Sikke en fin kant på huen,

Fru Knudsen sagde ...

Den er så fin, jeg skal også i gang med én djævlehue

Elfepigen sagde ...

ajj hvor er jeg glad for at det kun er denne slags djævel :D:D:D
superflot hue og hvor er knuden på træet sjov;)

Knus og kram herfra

dqpage sagde ...

Det er en god måde at få brugt uldresterne :o)
sjove former tingene sådan kan tage ..

Lis sagde ...

Den er bestemt skøn og farveglad din djævlehue.
Jeg kan godt se fuglen når jeg ser efter, så godt set.

God strkkedag til dig.

Kh.Lis

Aslaug/Strikkefåret sagde ...

Godt jeg så billedet inden jeg læste overskriften ;) var da lige ved at blive lidt nervøs :))

Tulle Momsemor sagde ...

Elsker "pelskanten" på huen, den er lækker!