lørdag den 10. december 2011

lidt til rokken

Ja jeg strikker jo stadig til rokken og den står også stadig på huer
det er stadig fra den sæk med de vild mange garnrester så det er nemmest at strikke stribede huer
men det luner jo alt sammen

Jeg er blevet bedt om at lave tøj dyr
Hvis du har en side med nogle MEGET NEMME
strikke opskrifter tager jeg imod med kyshånd
jeg kan nemlig ikke hækle når jeg skal se fjernsyn
PS: de skal være på dansk og meget nemme
forstår ikke så godt udenbyes
______________________________________________

Hvad har jeg læst

Hvad læser jeg for tiden
... og at ægteskab, eller noget der ligner, måske godt kan lade sig gøre uden akut iltsvind
Vi følger en pige som har det svært med følelser
men efter nogle radikale ændringer
finder hun sin plads i livet

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sikke nogen skønne huer. Jeg ville ønske jeg var god til at strikke. der er så mange ting jeg gerne ville strikke :-)