fredag den 20. april 2012

Jeg ved da ikke lige

Jeg har fået den nye blogger ting og det kan jeg da slet ikke overskue

Jeg sku tilføje en gadget ?? hvor gjorde jeg det Hmm fandt jeg aldrig ud af før jeg fandt den gamle blogger udgave

Nogen der kan hjælpe mig med det blogger design?? hvor hulen finder jeg det når jeg skal lave gadget og den slags???


IIIH altså nu fandt jeg det lige  DUM JEG ER eller hva haha


Jeg er igang med et sjal til veninden T og har fået en bestilling til uglemorsverden så der er nok at lave

3 kommentarer:

Helle sagde ...

du er ikke alene den nye blog design er helt hen i vejret også jeg føler mig dum !!!

Lis sagde ...

Jeg øver mig også kan du tro på den nye blog design og lærer da hele tiden noget nyt, men forklarer hvordan det gøres, øhhh ikke endnu.

Du har bare travlt hele tiden :) Dejligt, for man bliver så glad af det.

God week-end

Kh. Lis

Anonym sagde ...

Hej Laj

Du skal bare trykke på LAYOUT ude i venstre side.... Så kommer du ind til et billede der næææææsten ser ud som det plejer :o)'

Knus Lilian

Og i øvrigt..... Tak for nogen sjove spil :)