mandag den 16. april 2012

sjal og "lord of the dance"

Ja nu mangler jeg kun lidt for at den er fæææærdiiiiig

den er bare så dejligt at sidde med
så hvem ved om jeg laver et til...?
----------------------------------------------
Det var vild godt igår aftes at se og høre lord of the dance
Her kommer lidt billeder  ->
men de er lidt langt væk, men vi kunne tydelig se danserne




sluttede med et brag og stående aplaus

Jeg er total vild begejstret og vil afsted igen næste år i februar
har sagt til manden jeg ønsker mig billet i julegave ;o)
--------------------------------------------------

Ha den bedste mandag aften i denne uge,
hilsen





2 kommentarer:

Lis sagde ...

NÆh hvor bliver den bare flot. Fint mønster og dejlige farver. Jeg er bare så vild med det sjal.

Kh. Lis

Karina Viki sagde ...

WAUW søde hvor er det et flot sjal du har gang i - ser det straks for mig i "mine" pink og lysegul (som uglen på min blog) gid jeg kunne strikke, øv altså!!! Og der skal vist maaange ugler i bytte for sådan et, WAUW siger JEG bare :)

Og så er jeg da slet slet slet ikke SPOR misundelig over at I har set Lord of dance - det ville jeg bare så gerne, de er sindssygt dygtige - jeg må vist LIGE overveje den med en billet i julegave ;)

Kh Karina