fredag den 5. april 2013

Hjem fra København og en bestilling

Jeg har været nogle dage på ferie hos min den ældste H
 
Vi havde nogle rigtig dejlige dage og jeg fik set hans nye kvarter
 
Der er dejligt på Frederiksberg
 
Var på en god restaurant
små portioner med spændende ting,
hvis man skal blive mæt, kræver det ca 4-5 retter
 
Fik set lidt af hvert OG jeg købte intet garn
er så stolt af mig selv
 
-------------------------------------
 
Jeg har lige fået en bestilling færdig
 
En pige på 7 år ønskede sig en trøje i neongult og pink,
 
den kom til at se sådan ud
 


4 kommentarer:

Susan sagde ...

København er den dejlig by :-) og hvor er det en fin trøje du har produceret :-)

marion sagde ...

sikke en fed trøje med fut i :-)

Lyder som en dejlig tur :-)

dqpage sagde ...

Det er en rap lille trøje :o)
friske farver.

Tanja's Verden sagde ...

Nu bliver pigen ikke væk mære :)