lørdag den 27. april 2013

NU! skal det altså være................. s n a r t ;-)

Jeg har igen igen fået samlet sammen.
 
Der skal hæftes og syes sammen osv.
 
Hvorfor er det så træls et arbejde????
 

Vesten øverst til venstre fik jeg taget mig sammen til i dag.
 
Har besluttet at det hele skal være samlet inden næste weekend.
 
----------------------------------------------
Det går bedre med os begge to, så endelig kan vi se lidt godt i fremtiden
(læs: hvis man lige ser bort fra alt det jeg skal ha samlet hehe)
 
----------------------------------------------------
 
Har læst Verdens vinter
Weeee den er god
UHA DEN ER GOD
 - nu skal jeg jo så lige vente til Kenn Follett får skrevet nr 3 i serien færdig.
 
Er startet med
Hvalernes sang
af Jojo Moyes
Hun plejer at skrive godt, så det håber jeg også denne her er.
 
Det er bare svært at have læst en rigtig rigtig god bog og så skal have en ny. 
Den nye virker så tit knap så god, det er lidt synd for den nye bog
 
 



9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ha ha..... Har du samle mani :)
Søde ting.
Knus

Elfepigen sagde ...

Jeg har gjort det (endelig) til vane at jeg må IKKE starte på noget nyt FØR jeg har samlet sidste projekt....Måske der for jeg får ikke SÅ meget lavet...thihi:)
Smukke ting du har lavet,som altid:)
Dejligt at høre at det går fremad med jer.

Knus og kram herfra

Fru Knudsen sagde ...

På med vanten der er ingen vej uden om, har jeg erfaret

Krearier sagde ...

Jeg synes det er fedt at strikke, men når sidste maske er lukket af, sååååå ....... Ligger det lige et stykke tid inden alt det kedelige bliver ordnet :D

Lis sagde ...

Det var skisme lidt uhyggeligt, for jeg sad lige og tænkte på hvordan du fik så god en bog ud af hovedet så hurtigt som du er igang med den næste. Nogle gange går jeg og tænker og drømmer om bogen i flere dage/uger før jeg er klar til den næste. Jeg ved så ikke om det er fordi jeg lige laver en analyse oven i hovedet.

Jeg har den regel at jeg må have gang i tre ting maks, og en skal være færdig før jeg må gå igang med det næste projekt, så måske du også skulle sætte dig nogle maks mål :D

Fortsat god bedring med jers helbred.

Kh. Lis

marion sagde ...

ja jeg kan heller ikke altid lige tage mig sammen til at få monteret :-)

Tanja's Verden sagde ...

Montering er bare så træls. Men det er så dejligt at få tingene færdige. Der er desværre ikke nogen nem vej til målet.
God arbejdslyst :)

hæklemor sagde ...

Sikke mange lækre ting. Den lyserøde: er det fra bogen pind nr 3?
Så er det bare at komme igang med enderne

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Tak for jeres støtte hehe kan da se jeg ikke er alene. Kunne havde været lækkert at en af jer tilbød at gøre det for mig haha

Nej jeg skal igang og jeg bliver færdig i denne uge har jeg bestemt.

BASTA!

Ja Hæklemor det er fra den bog

Lis jeg skal bare læse for at falde i søvn og jeg sover jo som regel til middag ellers kan kroppen ikke holde til hele dagen. Jeg er derfor nødt til at starte på en ny bog