torsdag den 26. januar 2012

blandede bolsjer

Så har jeg igen fået rimpet noget sammen

4 nye laj-e-venner til rokken
__________________________________________________

Igår fik jeg lavet noget rigtig lækkert til aften
kylling filé med oste, tomat og kalkunbacon


MUMS!!
_________________________________________________

er kommet lidt bagefter med at skifte bøger ud i siden
men jeg har læst 3 stk af

Hun skriver også sjovt og let - lige som jeg kan lide det

Det skal ikke være for tungt når jeg nu skal læse
ja ok en stor tyk bog er ikke i vejen, selv om den er tung





1 kommentar:

Karina Viki sagde ...

Er altså bare s vild med dine Laj-venner, de er så søde og enkle :)

Ser lækkert ud det mad, elsker fjerkræ - vi fik et helt kalkunbryst i ovnen den anden dag, godt smurt ind i hjemmerørt marinade af rigeligt paprika, salt, peber, en smule Karry og chili samt masser af hvidløg og olivenolie - mums det var også godt :)

kh Karina