mandag den 9. januar 2012

super aktiv

Ja det er ikke fordi jeg ikke får lavet noget kreativt
hmm
der er bare lige en lille problem
det hele skal jo hæftes og samles

her et udvalg af ufærdige ting

en cola clips taske
som jeg ikke er helt færdig med dog den får lige nogle flere rækker

så er der de undertrøjer jeg ville lave til rokken
Har en til på pindene

så er der en stabel blandet

1 hue + 1 halsvarmer + 1 bamse og 4 laj-e-venner
det hele skal hæftes og samles

ja ja skal nok få det gjort
et eller andet tidspunkt.
__________________________________

apropo livstilsomlægningen
spiser stadig sundt og INGEN usundt guf til tv tid(=er ellers mit svage punkt)

min aftensmad idag

et stk. tærte og en masse salat





1 kommentar:

marion sagde ...

Sådan sej gået med din livsstilsændring.... her går det sgu knap så godt med den slags bæller stadig min cola.... ikke godt for nogen omlægning af noget....