torsdag den 24. maj 2012

Clutch = lille kuverttaske

Så er den første clutch samlet og én mangler lige at blive hæftet,
før jeg går igang med en i sort


Knappen er som i kan se en hæklet blomst,
 men den er syet på sammen med en neutral knap under.
Det er til en god veninde.
 Bliver spændende om hun kan lide den.

28. maj 2012

svar fra veninden
Jeg er TOTALT vild med den, og har været det hele tiden, tror bare ikke jeg har fået skrevet det på bloggen, den er simpelthen SÅ fin, er både manden og jeg er vildt imponeret over hækleteknikken, det er vanvittigt flot - vi skal til flere fødselsdage og fester her i løbet af sommeren hvor jeg allerede har planlagt at have sjalet på, og nu ved jeg da bestemt også hvilken lille taske der skal med alle gange, er simpelthen så glad så glad - den er vidunderlig
hilsen uglemors verden
----------------------------------------------------

OGSÅ idag fik jeg pakke
UHMM ELSKER DET

Boss har sendt mig disse herligheder

En butik af strikkepinde og hæklenåle

og vild meget karton i alle mulige forskellige farver
men kan ikke lige ses her, her ser det mest gul ud.
Tager lige et nyt foto af kartonen
VENT....
tag en kop kaffe mens du venter
aaaaaaaaaaah og en lille lade til - du skal ikke mangle da

Nu tror jeg den er ved at være der
sikke en sending!

tusind tak mi boss
(PS: Boss er en chat veninde og ikke min rigtige boss/chef ;o)



2 kommentarer:

Lis sagde ...

Uanset, så er det en flot gave at få. St. pinde og karton kan man altid bruge.
Din cluch er så fin. jeg er helt vild med det mønster.

Kh. Lis, som lige nød en hurtig kop kaffe.

Anonym sagde ...

Hvem vil ikke elske sådan en lille fin sag :o) friske og lidt frække farver.