tirsdag den 22. maj 2012

startet på clutch

Ja igår fik jeg startet på min clutch

den er hæklet i fletmønster
så nu er jeg da igang

LIS her er hvor jeg har lært flet hækling
------------------------------------

Som mange af jer andre på bloggene,
har også vi været ude at nyde haven og vejret.
Til frokost hentede vi min ene søster V og fik hende med på fiskecafeteria,
vi fik noget lækkert fisk MUMS

Efter aftensmaden fik manden og jeg smidt nogle bønner i jorden.
Vi har sat snit bønner og gule voks bønner.
Vi håber så på bedre held end sidste år

Ha en dejlig aften

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke et fint mønster du kan strikke. Jeg er meget misundelig over din evne i strik :-)

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Det er hæklet søde Vibeke, men takker

Lis sagde ...

åhh fik nervøse trækninger da jeg læste hvad Vibeke havde skrevet: Strikket !!

Det er et flot mønster. Hvor kan man finde det ? Købe/finde? deler du et link eller opskriftsnavn ?

Kh. Lis

Anonym sagde ...

Argh det er det sgu da også !! Det er bare mig der ikke læser ordentlig hvad du skriver ( det må være hedeslag -s- )
Det ser nu stadig godt ud :-)

Boss Hult sagde ...

Og en 'clutch' er?? Da jeg tog kørekort i USA var en clutch koblingen i bilen....

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Vibeke ja de kan da nemt være heden - den er jeg heller ikke gode venner med. :o)


Boss det er dog ikke en kobling men en lille kuverttaske søde dig