onsdag den 23. maj 2012

Posten har været her

Jeg siger tusind tak til Uglemor for hendes fine arbejde.
De er lige som jeg gerne ville ha
TAK! 

(og undskylder billedkvaliteten, min mobil har været våd)

fødselsdagsgave til  veninde T


Se lige hvad ugelmors Magne og Luna har lavet til lille mig


--------------------------------------------------------

Lis du kan se og lære fletmønsteret ved at kigge indlægget fra igår


Ha den bedste onsdag i denne uge

Jeg vil ud at sidde i skyggen og hækle lidt

4 kommentarer:

Lis sagde ...

Fine ugler, jeg er jo helt vild med skinnende stof.
tak for hjælpen mht. hæklingen mønsteret.

Kh. Lis

Mia Meyland sagde ...

Det har Karina gjort rigtig godt, super søde:)

Og hvor har Luna været dygtig:)

Mia Meyland sagde ...

Det har Karina gjort rigtig godt, super søde:)

Og hvor har Luna været dygtig:)

Karina Viki sagde ...

Dejligt du kan lide dem - byttehandler med dig er altid en udsøgt fornøjelse, jeg nyder synet af mit tørklæde hver gang jeg ser det, og det er på ved en hver kølig lejlighed :-)

Og ja, herhjemme er Lo altså meget værdsat, så ungerne ville også tegne og skrive en hilsen - det er Magnes første forsøg med skrivekunsten - han sad nøje og studerede da jeg skrev kortet, og sagde stolt at han også skrev til Lo ;-)

Knus Karina