søndag den 8. juli 2012

1 krave eller 3

Jeg har hæklet kraver

 1 til søs V´s barnebarn D


og to som nok ender i min amio butik


opskriften har jeg fundet på nettet men kan ikke lige huske hos hvem
-------------------------------------

Jeg har planer om at starte på et nyt sjal
denne her - dog uden blomsterne




det er en engelsk opskrift og jeg ved ikke om jeg kan bryde koden
Det skal prøves.
----------------------------

hva har jeg læst


Hvad læser jeg for tiden
Kehuaer og helheste, ånder og poltergejster, udøde og ufødte. Er dette en gyser? Nej, det er såmænd bare Fay Weldons nyeste roman.
Syntes den er ok
MEN
Jeg syntes det er lidt dumt, man følger forfatteren så meget.
Det er lige som to historier, der så flettes sammen til én.

håber det er til at forstå nu (sorry Lis)

4 kommentarer:

Lis sagde ...

Så lige som jeg blev forvirret af din referat af bogen, lige så forvirret er du.

Søde kraver, dem skal du snart få solgt, er jeg sikker på.

'Jeg synes du skal prøve at bryde koden på blomsterne også. Det kunne da være lækkert med et sjal med blomster i.

Kh. Lis

laj [tulipan-hygge] sagde ...

ja den er lidt forvirrende den bog fordi man følger forfatteren og hendes spøgelser og så bliver de flettet ind i den historie hun skriver, og som vi læser.

Det med at sælge går lidt træg haha

Jeg kan ikke lide blomsterne på sjalet, så derfor kommer de ikke med

Lis sagde ...

Jeg tror det med at sælge er noget alle prøver inde på Amio og etsy. der er jo mange om budet. Men kraverne, skal du fremhæve for dem kan der ikke være mange af på Amio.

Jamen tror du den bliver flot uden blomster, jeg tvivler. Lader dog tvivlen komme dig til gode, så vi får se.

Lis sagde ...

Nåe nu fik jeg fat i det, nu er det Også lettere at forstå ups men det kunne jo også være mig som var lidt langsom i det idag. tø hø, det hænder faktisk.

Kh. Lis