onsdag den 4. juli 2012

Skønner dag, i Hammerum og omegn

Igår så jeg hos Tanja at hun havde været i Hammerum,
og havde handlet garn til drømmepriser.

Der tog jeg/vi så til i dag,
var tidligt på færde, var der lidt over kl 10

Var total vild spændt, som et barn juleaften...

Skuffet jeg blev da jeg så de først åbnede kl 12.
hmm

Vi kørte så til Ikast og der var jeg bla i en genbrug

Der fik jeg det skønneste ren uld - hele 450 g og tre bøger

--------> nu nærmer klokken sig endelig 12

Vi tager tilbage til Hammerum
og jeg fik hamstret

En vild blanding af:
alpaka, strømpegarn, uldgarn, bomuldsgarn
 og noget blandings garn med uld og akryl
Handlede for under 300,- kr

Det er en vild skøn butik for os kreative piger.
Både os der bruger garn, men så sandelig også for
smykke og stof pigerne.
Butikken har alt hvad hjertet begærer.

Da jeg endelig fik løsrevet mig fra butikken,
ville vi til Haunstrup mini park zoo.
Manden er med i sponcor car , hvor man kan køre med et banner
så kan man evt tjene indgangsbilletter til
2 børn og 2 voksne.
Det har vi gjort så vi kom gratis ind.

Jeg elsker alle de spændende dyr
her er lige et par foto
nogle sjove fætre

Lige  Ugler, fordi jeg tænker på vores veninde Uglemor

En rigtig skønner dag!!
God aften
ønsker

3 kommentarer:

marion sagde ...

uhhh dine indkøb ser da bare så lækre ud :-) lyder som en skøn og dejlig butik :-) især med de priser

Lis sagde ...

Super indkøb. Så kan du da også lig holdes ved ilden et par dage.
Det er nogle underlige dyr der er på billed et.

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Ja det er en rigtig skøn butik

haha Lis der er vist til mere end et par dage

ja de dyr er suri katte, har lige sat et link ind i teksten