fredag den 27. juli 2012

Skovtur

Vi har hørt vejrudsigten, som lover dårligt vejr,
 så vi drog ud i skoven
og fik vores medbragte mad



IGEN blev jeg vild med at tage fotos af naturen

Man kan jo næsten se til verdens ende


De knaster er jo som en skulptur

Jeg vil prøve at lege med det foto i noget på min tablet...hmm
kan ikke lige huske hvad det hedder, men
det er noget sønnen har anbefalet.
Det er sjovt!

Her er en lille film
med vand,
det er så dejlig beroligende
--------------------------------

Vi har også noget vand på terrassen
og der har jeg siddet og nørklet idag,
i skyggen
hehe bag mine skæve tæer kan i lige ane noget træ og en sten.
Det er vores vand"fald"




3 kommentarer:

amstrik sagde ...

hej
dejliget med en madpakke i det fri..

Lis sagde ...

Det var da en ualmindelig fin madpakke til en skovtur.

Kh. Lis

Landbohaven sagde ...

Jeg kom bare lige forbi.
Lækker madpakke. Go naturbillede.
Fin lille video.
Tak for kigget.
Ha´ en dejlig aften.