torsdag den 30. august 2012

clutch og aftensmaden

Jeg er igang med en clutch (kuvert taske) i sort
Hækler bare frem og tilbage,
fordi
der skal en grøn doily på som pynt
 se doily hos garnglad
 
Du kan se det jeg har nået hidtil
 
Nå der er igen en lille dum finger med i billedet haha
 
-------------------------------------
 
Dagens aftensmad blev sund
 
Jeg har givet opskrift på fyldt peber
 
Vi fik frisk pasta til og
sqash, løg og champignon steg med olivenolie og hvidløg
Der var lidt købe tomat sauce til
 
Vi blev da enige om vi vil prøve at ha hvidløg og squash i haven næste år
------------------------------------
 
Hvis der er nogen der undre sig over
"gad vide med hendes livstilsomlægning(slankekur)?"
Mit mål er ikke nået, men jeg står stadig stille.
Har siden jeg startede dog tabt ca 8 kg,
så der er da ikke så langt endnu
 
  


1 kommentar:

marion sagde ...

flot at du har tabt 8 kg.. jeg har endnu ikke engang tabt et gram, men har nu også været noget af en regnorm