tirsdag den 7. august 2012

PANIK!!!

sidder næsten og bider negle

SHIT!

fik en side hvor der stod at min blog var blevet slettet
pga for stor aktivitet på min mail konto (tror jeg nok)

så jeg gik da lige i PANIK!

fik den reddet og er ved at slappe af igen

Jeg vil nu for eftertiden lukke ned for anonyme kommentarer,
 da jeg har fået en del af dem
OG
det er i mail og kan ikke ses her
Det vil jeg lige undersøge om jeg kan få lukket for.

Hmmmm

Har nu kigget og jeg vil da gerne ha at alle kan skrive kommentarer
men det indebærer så også de anonyme ØV!


Har du haft bøvl?

4 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

ARGH - godt du fik den reddet - kan da ikke have at din blog bliver slettet... ;)

Knus

Lis sagde ...

Øv for en oplevelse. Godt du fik det opklaret og lavet. Vil da nødig undværer dine søde kommentarer på min blog.
Kh.Lis

Karin Grøn sagde ...

Uha- det var en grim oplevelse--- tænker lidt på hvilken slags mennesker, der sidder i den anden ende af sådan noget rod--- hvad får de dog ud af deres liv, hvis det bare handler om at gøre det surt for andre. Sådan nogle stakler.

dqpage sagde ...

Lige præcis den oplevelse havde jeg også for nogle måneder siden. Tror det var i den weekend, hvor dronningen havde jubilæum. Væk var bloggen. Kun ved hjælp af en ihærdig indsats fra min søster blev den genetableret. Det var ikke sjovt :o(
så jeg føler med dig - og godt din kom på igen.
hilsen Mona