onsdag den 1. august 2012

rundt tørklæde -rundkørsel- møbius

Ja kært barn har mange navne

så er min rundkørsel færdig
Er selv tilfreds
Opskriften er fri fantasi

-------------------------------------------

Jeg har igen læst lidt bøger


Hvad læser jeg for tiden
Pigen fra Auschwitz af Morten Vestergaard er den gribende beretning om Arlette Levy Andersen, der levede i koncentrationslejrene Birkenau og Auschwitz i slutningen af Anden Verdenskrig

Rigtig god - ikke sidste gang jeg læser om det emne
---

Jeg har læst en bog fra et ugeblad

"Min sommer med George"
af
Marilyn French

Den er ok.
Handler om en lidt ældre pige, der ikke havde regnet med at blive forelsket.
Hun bliver nærmest besat af en mand der hedder George,
som hader kvinder.....

1 kommentar:

Lis sagde ...

Yndig og sød rundkørsel. Når det skal være lunt om nakken tror jeg det bliver et hit.

Kh.lis