onsdag den 7. marts 2012

er der gået pip i det ??

Har fået en bestilling på kyllinger af boss

Hun er bange for jeg får stress men jeg nyder jo at sidde og nørkle

billeder kommer når jeg får tid (bider negle af stress LOOOL)

______________________________________________

dagens ret

fyldt mørbrad, godt med salat med fedtfattig dressing og lidt bagte kartofler
Mums fillihankat det smagte godt
______________________________________
Rokken har fået lidt igen
__________________________________

smutter skal jo lave kyllingerne inden jeg får stress
billedet er lånt på nettet


2 kommentarer:

Lis sagde ...

Huu hej hvor du får lavet en masse hele tiden.

Lækkert aftensmad. mums

Kh. Lis

Boss Hult sagde ...

Ja, bliver da helt stress- bekymret, jeg ser noget flot og du siger: "Det laver jeg lige til dig!" og du har så mange ting du laver så flot! Du er altid sød til at hjælpe! MøøZ Boss