onsdag den 28. marts 2012

Tulipan til Laj

Kender du det,
man får en sms med "bla bla bla...du skylder mig et påskeæg"
ja ja godt med dig det er jo kun for sjov!
Jeg har sendt sådan en sms til mi boss,
men hun tog det alvorligt og sendte mig en gave-->
se lige hvor smuk
en tulipan i porcelæn
og alt dens indpakning
TUSIND tak til dig og dine for gaven Boss
_________det er min chat veninde jeg kalder for Boss__________

 Bliver nok ikke sidste gang jeg sender sådan en sms til boss LOL
_____________________________________________

dagens ret:
marineret tigerrejer, forårløg, tomater og nudler
_________________________________
Kryds fingre for mig i morgen ved 14 tiden
Jeg skal ha scannet mit hovede
Jeg har policystiske nyrer og lever, og kan derfor ha nogle udposninger på hjernen
Det er dem vi krydser fingre for de ikke finder
Tak og ha en dejlig forårsaften

Klik på billedet og se hvor jeg har fundet det

3 kommentarer:

Lis sagde ...

Jeg lover at krydse alt hvad krydses kan i morgen kl. 14 til 15.
men med dit glade humør tror jeg ikke de finder noget ondt.

Heldige dig, at have en sød chat ven som sender dig sådanne gaver.
Det er rigtigt sødt af hende.

Kh. Lis

Karina Viki sagde ...

Åh hvor er den sød, så fin :-)

Jeg krydser alt hvad krydses kan, for at de ikke finder noget der ikke skal være der i dit skønne hoved ;-)
Kh Karina

Helle Jakobsen sagde ...

Jeg krydser også fingre og håber alt det bedste for dig :0)