lørdag den 3. marts 2012

jahuuuuuuuuu fik give awayen

det ringer på min dør
pinligt jeg sidder ved morgenmaden iført nattrøje
haster i et par cowboy bukser
og lukker op

et skønt syn en dejlig ung pige  med stor gave

Du har jo vundet give away hos nørkletøserne siger hun

og se her da jeg fik pakket op

det var de to bøger jeg havde vundet

og en masse ekstra fik jeg
tusind tusind tak søde piger det har da reddet min dag
for vildt med alt det ekstra

besøg deres side her
ha en dejlig dag for det har jeg allerede


5 kommentarer:

ByKirsti sagde ...

Sikke nogle skønne ting!
Så kan du godt starte på påskepynten!

Lis sagde ...

Tillykke med dine fine give away du har vundet. Det kan gøre en glad på selv en god dag.
Ha
en skøn lørdag aften.

Kh. Lis

Karina Viki sagde ...

Hvilken lækker præmie - stort tillykke søde - og det ekstra...... Det er fuldt fortjent ;-)
Kh Karina

Anonym sagde ...

Hej Laj

Kig forbi min blog.
Jeg har en Blog Award til dig.

Knus Lilian

laj [tulipan-hygge] sagde ...

hej sunshine

Jeg har ellers et billed hvor der står awardfri blog - da jeg ikke er til det kædebreve-agtige

så jeg takker nej tak