fredag den 21. september 2012

aaaarrrgh! men det gik

Det er ikke så godt for mit blodtryk
 
Jeg har vundet garn op, jeg har fået fra Rokken, til at lave noget lunt af.
 
Har 10 af de ialt, 5 i mørkeblå og 5 i lyseblå
 
her er mine hjælpende hænder

MEN det gik ikke lige godt hver gang
(har lavet 5 mørkeblå nøgler indtil nu)
Mit blodtryk fik et BUST op af og til da pyyyh
JEG gik dog af med sejren til sidst haha
Vil lave herre slipovers.
---------------------------------------
Dagens menu
 
Ryd op i køleskabet :o)

grønsagsris og farserede porre
kartofler, bøf med feta og rødpeber
rest salat og en løg
 
blev stille stegt på panden
nogle gange skal det jo være nemt
 
-------------------------------------------------
HAR LÆST
 
Hvad læser jeg for tiden
Lucy fra New York, datter af en berømt model, kommer til Toscana for at besøge sin mors kunstnervenner, gense en barnlig forelskelse og finde sandheden om sin far.
 
Hyggelig lille bog om hendes sommer i Toscana
Jeg kan afsløre hun finder sin far
 
Happy ending? tjaaaa hvem ved? 
 ;o) det gør du når du har læst den ;o)
 


3 kommentarer:

marion sagde ...

hader også at vinde garn op noget af det mest kedelige jeg synes der findes :-)
Bogen ser spændende ud :-)

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Jeg vinder ikke garn så tit op men blev spurgt om jeg ville ha nogle fed fra rokken

jeg tror stadig hæfte ender er på første pladsen over ting jeg hader haha

Sanne sagde ...

Lyder som en lækker aftensmad.
God weekend.