torsdag den 6. september 2012

Til Rokken og bøger

Jeg har jo set en del af jer lave "bær/bomber" i hækling
 
Det sku jeg også lige prøve om jeg ku.
 
Det ku jeg her sat sammen med lidt stangmasker og fastmasker
 
til et pandebånd til Rokken
 
Dem kommer der nok flere af
 
------------------------------------
 
Bøger jeg har læst
Hvad læser jeg for tiden

Fiona får det svært, for hun passer ikke ind i billedet, og efterhånden som hun bliver ældre, begynder hun at gøre oprør mod det regelsæt, hendes plejefamilie forsøger at presse ned over hende.
 
En god bog om et meget broget/farverigt liv .... og dog
 
Så har jeg læst lille hjerte af Guldager
 
 
en forsættelse af Ulven
Kan godt huske ulven var noget mærkeligt
og det er fortsættelsen desværre også.
For mig en underlig blandet måde at skrive på
 
eks: Hvis vedkomne føler hun bliver opslugt af et stort hul,
så er det næste man læser ....
at hun er landet på bunden af et stort hul, børster støvet af sig, for derefter
at fortsætte den oprindelige historie -FORVIRRENDE og unødvendigt(min mening) ?!?!
 


1 kommentar:

Tanja's Verden sagde ...

Du spytter da strik/hækling ud i lange baner :)
Tak for inspiration til god læsning.