tirsdag den 18. september 2012

Baby ting

Jeg har set en sovende rangel
 
Min er vågen
Der er opskrift, hvor jeg så den,
men jeg har lavet nogle ting om - så den er ikke helt som den sovende
Vil nok lave en til dreng også i grøn og blå
 
----------------------------------------
Fik farseret porrer
i fad haha
se lige nogle forskelle
det er en blandet fornøjelse med de porre,
dem er vi ikke så gode til
Næste år tror vi, vi vil prøve med hvidløg og squash
 
Der skal sættes hvidløg i denne uge, hvis vi skal ha nogle til sommer
har i gode råd så bare kom med dem
og vi siger tak
Fundet her
 
 


3 kommentarer:

marion sagde ...

Jeg plantede hvidløg her i foråret og de kom alligevel, men tak for reminderen jeg vil også lige prøve at plante dem som de burde havde været her til efteråret :-)

sød rangle

fru Øvig sagde ...

Hvor er din rangle sød

Fru Knudsen sagde ...

Endnu en gang flot hækling, bedre held næste år med de sunde grøntsager