tirsdag den 29. november 2011

Et sæt ugler fortsættes


Fortsættelsen på uglehuerne som fløj fra reden gårdagens blog
Næste dag endte de hvor jeg havde planlagt og fik bla denne kommentar

Uglemors verden sagde ...
1000 1000 1000 tak søde fantastiske Laj, jeg har netop nu, et par helt overstadige og super glade unger hoppende rundt i stuen med uglehuer på :) Hvor er de skønne og hvor er du sød, sådan at tænke på dem - de passer HELT perfekt i størrelsen til dem begge, jeg smider nogle billeder på bloggen min i aften - kan slet slet ikke takke dig nok for din gavmildhed - Er helt rørt, sikke en skøn overraskelse :)
29. nov. 2011 14.34

Jeg har så fået lov til at hente et foto af,
 de glade modtagere

venligst lånt fra uglemors verden se evt flere fotos


Uha det er dejligt at de blev så glade for deres nye huer
er de ikke bare for dejlige?

___________________________________________________

Ha den gladeste aften for det får jeg
Hej fra Laj

1 kommentar:

marion sagde ...

Ej, hvor er det altså bare fedt at du gør sådanne noget for andre og dejligt, at de blev så glade, altid skønt når nogen kan lide ens ting :-)