fredag den 25. november 2011

UUH UUUUUH

Ja så er jeg ved at være færdig med alle mine nisser
- har lavet 50 stk -
____________________________________________

Nu er der UGLER huer på min hækelnål


som du kan se skal der lige ries lidt sammen
 men huen er klar
______________________________________________

Igår var jeg til julehygge hos min handicappede søns "arbejde" værested

Her købte jeg en dekoration for 35,- og vandt  chokolade i mandelgave

Vi havde en rigtig god aften og fik sunget godt med på sangene
Sønnen har intet sprog, men kan da hvine med hehe
Rigtig dejlig aften med ham
_________________________________________________ 

Hvad har jeg læst

Hvad læser jeg for tiden

"Projekt-baby"-roman med politisk ukorrekt heltinde rydder (næsten) forsiderne
Den er sjov og som hun dog har det svært haha
der er lige som to historier i en 
syntes det er en god bog

2 kommentarer:

Rikke sagde ...

Tak for besøget på min blog og for tilmelding som fast læser :) jeg har også meldt mig, som fast læser hos dig. Da jeg syntes du laver nogle flotte og spændende ting!

Kh Rikke (abelikate)

Mor Lotte sagde ...

Sikke da nogle skønne ugle huer.... dem må jeg prøve at se om jeg kan finde ud af at lave til mindstemanden.... :o)

God dag... :o)