søndag den 6. november 2011

fejre manden weekend

Igår havde vi gæster for at fejre manden, det var en rigtig hyggelig dag.
Idag skal vi så ha et par med ud at spise frokost og så hjem og have kaffe
 - så sku han også være fejret

___________________________________________________

Ang fcbarcelona ting

Jeg fik afsat abe og hue igår til en anden gut, dreng F, 
han er total vild med FCB og har sit værelse i de farver

Huen var lige med det strammeste så lavede en ny igår aftes,
 hvor der står FCB i stedet for MESSI

















MESSI huen skal drengen O have som planlagt og dreng F skal ha  FCB huen - så er alle glade

Jeg havde mine bekymringer om  om aben var for meget bamse til en knægt på  7 men drengen F er 10 og helt vild med den - han sagde det er en maskot og den kom til at hedde Lavie

Drengen F ved det ikke endnu men jeg har da lavet et sæt til Lavie

Så er alle vist klædt på til FCB kamp

_________________________________________
ha den bedste søndag i denne uge
  

2 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

Hvor sejt!
Søde - Hvad skal du evt have for at strikke en Messihue til en knægt på 8? Jeg mangler nemlig seriøst en julegave til min fætters knægt, og han er VILD Messifan, ligesom hans far forøvrigt :-)
Måske kender du en der kunne bruge en ugle i julegave, så kan vi evt bytte :-)

Laila sagde ...

Hvor er det nogle fine FC Barcelona ting du har lavet.Jeg har selv to drenge, som er vilde med holdet;)