onsdag den 2. november 2011

blandet nyt...

gjorde et fund igår for sølle 5 kr
han er da bare cute
_________________________________________


Ja idag er der ikke de store nyheder at fortælle men jeg har siddet og leget "bag kulissen" og fundet ud af noget med tekst str og farver og den slags og så har jeg lavet en underside med links til opskrifter

Det håber jeg vil hjælpe dig når du skal sidde og lede efter opskriftén

__________________________________________________

Dagens menú

lakse steak
frisk pasta
Hollandaise sauce
________________________________________________

Håndarbejde
Har strikket to halstørklæder til Rokken
er igang med et halsrør
+
Jeg er ved at hækle en abe mere
så har jeg gang i de der nisser der kommer senere
______________________________________________________

Lige lidt guf for de "unge" der er knap så unge mere

en super god radio
"så kan du bare synge med"

Det er mandens favorit radio og nu er den endelig kommet på nettet

3 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

Fantastisk med dine opskriftslinks, så kan det være vores aftensmad kan blive bare lidt mere varieret og inspireret frem over ;)

Og hold op du har gang i mange ting, ville sådan ønske at jeg kunne strikke og hækle, eller bare én af tingene - det er nogen gange irriterende at være afhængig af en symaskine - den er ikke nem at have med i sofaen, eller i bilen eller.... :)

laj [tulipan-hygge] sagde ...

søde uglemor jeg må desværre skuffe dig for det er opskrifter til håndarbejde og ikke mad

Ja jeg er så total dum med en symaskne så det ville jeg jo gerne lære men sådan er vi jo forskellige.

Kender du ikke en i din familie der kunne lære dig at strikke

Laila sagde ...

Hej Laj,tak for kommentaren på min blog.Jeg vil også gerne følge med her hos dig.
mvh Laila.