torsdag den 17. november 2011

GUF....

GUF ja og det mere end i en forstand
Igår var en smovse-dag PYH dem skal man altså ikke ha for mange af her mellem nytår og jul

Til eftermiddags kaffen fik vi en super duper stor flødebolle
Den var ikke hjemmelavet men hjemmeBRAGT
her er opskriften  hvis du vil lave hjemmelavede
det er ellers en rigtig god side til meget andet guf
_______________________________
til aften stod den på lun bolle og varm kakao
 
en rigtig skammens dag
Men det smagte ski godt 
________________________
Idag har vi så været i Herning Centeret og der fik jeg lige handlet lidt

Igen noget guf
Jeg sku ha hoveder og lim til mine nisser

Ja filmen er altså en julegave til mig selv hehe men jeg ville være sikker på jeg fik den 
igen røde kinder --- men den kostede kun 49.95 så deeeeet

Jeg har hele serien af Sex and the city og nu snart begge film
Dem er jeg vilde med men det er som med mine bøger let og sjov 

Ingen kommentarer: