mandag den 29. oktober 2012

der har været gæster

Vi har haft gæster i weekenden
manden bliver lidt ældre på onsdag så det sku fejres
 
(fik lige nogle bestillinger hehe nice)
 
ang babyer er de ti færdig til at storken skal komme
 
ja de ligger lidt tæt, men det er jo også koldt
opskrift til babyerne -har tanja lavet en
 
På sutterne mangler jeg selve ringen.
ja og så skal de jo samles
sut opskrift - jeg har dog undladt hullerne
da jeg syntes det var for tøset (røde kinder)
---------------------------------------
 
Jeg har så hæklet en abe - der også lige skal samles
drengen F ville gerne ha en kæreste til sin drenge abe Coco
 
Tror jeg laver et skørt til hende og hun sku ha en sløjfe i "håret"
Pige aben har jeg lavet med stribet hoved
-------------------------------------------------
 
Har svaret på jeres kommentarer i forrige afsnit


5 kommentarer:

Lis sagde ...

Tillykke med manden din.

Skønne små drenge du har lavet. Tænk jeg troede det var små nisser fnis...

Kh. Lis

marion sagde ...

søde små babydrenge du har lavet :-)

Og tillykke med manden :-)

Elfepigen sagde ...

Stort tillykke med manden;)
Hvor er de nuttede dine små babyer...sikke et arbejde.

Knus og kram herfra

Fru Knudsen sagde ...

Søde "babyer" jeg har dem i nisse udgave. Tillykke med manden

laj [tulipan-hygge] sagde ...

TAK TAK
sidste år lavede jeg dem også som nisser.