torsdag den 11. oktober 2012

HADER DET! endnu mere end at sy

VIRUS!!
 
 
ja ikke i halsen, men på mandens PC
 
Han fik en "hilsen fra politiet",
 
Der var helt lukket.

Vi, det vil sige mig, havde prøvet andre ting, men kunne ikke en dyt
Når vi ville starte pcen kom den "hilsen" som det første
og vi kunne ikke komme ind til skrivebordet eller noget som helst
 
PYYYH godt vi har boss
 

Vi skulle genstarte i fejlsikret tilstand,
 
få den til at systemgendanne og så virker det igen
 
 
 
Boss anbefaler virus programmet AVG
så det skal jeg til at installere på min egen PC
Den er nu på mandens pc og den scanner på livet løs.
 
--------------------------------------------
 
OG
 for at det hele ikke skal være så træls, har jeg en lille vits
 
Søn: Far kan du hjælpe mig med denne matematik opgave?
Far: Selvfølgelig, hvad drejer det sig om?
Søn: Jeg skal finde fællesnævneren!?!?!
Far: Gud! har de ikke fundet den endnu,
den ledte vi også efter da jeg gik i skole
 
 
vitsen er fra dagens blad i Morten Ingemanns kalenderen
 
 


Ingen kommentarer: