fredag den 5. oktober 2012

sorry H. C. Andersen

Har fået djævlehuen færdig
 
fandt denne model
 
tror den kommer til at passe fint
veninde S har været her og fået lidt strikke hjælp,
fik så huen.
Hun var helt vild, for jeg fik først garnet igår hehe
...........................................
 
 

Jeg har læst

Hvad læser jeg for tiden

Dagene går, den ene som den anden, mens hun beskriver de banale almindeligheder, som Mettes almindelige liv består af.
 
starter mrkelig med at Mette og Søren er sammen.
 Der bli-ver skr-vet som-om man læ-ser i en læ-se-bog
 
Så går den over til at blive Mette dagbog. Lidt tam bog, men fik den da læst


6 kommentarer:

Lis sagde ...

Kender ikke bogen, men din djævlehue ser dejlig og varm ud.
Kan da godt forstå veninden blev glad, sikke en hurtig ekspedition af djævlehuer du har.

god week-end til dig

Kh. Lis

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Lis
Ja det gik hurtig med huen og det var min allerførste så sku jo også lige finde opskrift haha

god weekend til dig også

marion sagde ...

hold da op der har da været lyn på pindende :-)

og er ret imponeret over alle de bøger du får læst :-)

Fru Knudsen sagde ...

Du er da vist lynstrikker. En sådan djævlehue er super, jeg har strikket mange, de unge mødre er vilde med den

laj [tulipan-hygge] sagde ...

haha lynet siger tak ;-)

Hanne sagde ...

Fin model du fandt der :)
De er så hyggelige de djævlehuer og går vist aldrig af mode .