lørdag den 13. oktober 2012

Klap på skulderen modtages med tak LOL

Ja jeg har skam fået syet sammen
 
Tusind tak for jeres kommentarer ang det emne
og Lis ja vi ku nemt danne en "sy"klub
 
Har fået dette færdig til Uglemor
 
Lavet djævlehuerne færdige til min amio butik
Har endda fået samlet 4 stk
 
De er dejlige at sidde og strikke 
En spurgte om link, men kan desværre ikke lige finde hvor jeg fandt opskriften på de glatte
 
så du må søge på google
--------------------------------------------------------------
Så er det jo Matador tid
 
Har købt serien via nettet til 425,- incl porto
MEN
nu får Kvickly hele serien for KUN 300,-
----------------------------------------
 
Har læst 2 bøger
 
 
Hvad læser jeg for tiden
22-årige Opal fra North Carolina udfordrer skæbnen med et terningekast
 
Rigtig god bog, om hvordan to naboer lige som bliver flettet sammen
 
Broerne i Madison County af Robert James Waller, ISBN 9788777146152
 
Kan være nogle kender den fra film, med Clint Eastwood og Meril Streep
 
En lille god hyggelig bog om kærlighed - der ikke får lov
 
god bog igen

4 kommentarer:

marion sagde ...

sådan godt gået, ja nogle gange skal man bare tage sig sammen :-)

jeg har også matador kan da ikke leve uden :-)

Fru Knudsen sagde ...

Dejligt at blive færdig med tingene.
Halsrøret, hvor findes opskriften, den kunne jeg nemlig godt bruge

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Ja man skal tage sig sammen, og ikke samle

Marion ja jeg er også vild med matadog

Fru Knudsen
opskriften er såmænd nem
jeg har taget m ´så det passer med 17 cm når det er strikket og så strikker jeg 130-150 cm laver et vrid og syer sammen i nakken

Håber du kan bruge det til noget

Hanne sagde ...

åh ja jeg husker filmen den var god :)