tirsdag den 30. oktober 2012

sutter færdig

så er jeg også helt færdig med sutterne
 
så 10 babyer og 10 sutter klar til aflevering
 
 
Dette er et sæt hehe
 
--------------------------------------------
 
Har lavet skørt til abepigen
skal stadig ha det samlet
---------------------------------------
 
Imorgen skal vi så på udflugt og fejre manden
 
----------------------------------------
 
Hvad læser jeg for tiden
stærke damers liv ... følger dem helt fra skole tiden
 
Ja så foskellige vores liv er/bliver
 
god bog, men har læst bedre

5 kommentarer:

marion sagde ...

hvor er de altså bare fine :-)

Lis sagde ...

Hvor er de fine. Både baby og sut.

Jeg lavede de babyer som nisser i rødt og hvidt med nissehue på, så den opskrift må jeg da lige ha' et sted, så måske... Hvor har du fået sutte opskriften fra ? Min svogers niece skal nemlig ha bebs til jul og det er n lille pige.

Kh. Lis

Karina Viki sagde ...

Hvor er de bare blevet fine - er især vild med sutten - jeg tør slet ikke vise billedet til Luna, hun ville straks forelske sig :)))

Og tillykke med manden i morgen - her i huset er det snart Magnes tur, og han glæder sig HEEEELT vildt - tror det er den første fødselsdag han virkelig forstår, så han snakker ønsker og hvem der skal vær gæster mange gange hver dag :)

Knus Karina

laj [tulipan-hygge] sagde ...

lis opskriften er der link til i forrige indlæg.

Tanja's Verden sagde ...

Hvor er det bare et sødt sæt :) Jeg laver baby jule nisser som minder meget om. Jeg havde bare slet ikke overveje at man kunne lave dem til babyer. Tak for tippet :)