mandag den 31. oktober 2011

Super gaveide

Ja vi havde en rigtig super duper weekend og det var en rigtig god gave ide

jeg ved godt jeg havde lovet en foto serie, men det var for mørkt fredag aften så billederne blev for mørke
Vi var rundt og kigge vinduer og der faldt jeg da for denne herlige gut
han er da bare for sjov -
det var ellers en butik man kan anbefale til alle jer ugle-elsker
"incado" havde mange forskellige ugler.

alt i alt en super weekend med rigtig råhygge

Ja så er det jo idag at manden har fødselsdag og det ønsker jeg STORT tillykke med
___________________________
___________________________
Dagens fest menu
Farseret peberfrugter

halver og rengør peberfrugterne
bland din fars og gratiner tilsidst med ost

Som du ved hvis du følger  med i min blog,
 kan jeg godt lide at blande rester i min mad
så idag var min fars sat sammen af

½ kg blandet fars
1 hakket løg
1 æg
chili sauce
3 skiver af en god spegepølse i tern(min var noget kalkunpølse)
en rest fransk brie ost i tern
krydret med salt og peber


____________________________________________________

Hvad HAR jeg læst færdig

Hvad læser jeg for tiden
Ditte menneskebarn. Husker filmen fra jeg var lille og hvor jeg græd. Den er god, gammel stavemåde, bøgerne er fra omkring 1920 men min udgave er printet i 1979
Må sige at bogen er bedre end filmen, da vi følger Ditte´s hele liv.
det er en rigtig god bog som kan anbefales
men ha lommetørklædet klar for bogen er også meget sørgelig.
Ditte fik et hårdt liv men hvor var hun rar og tapper
__________________________________________________

2 kommentarer:

Karina Viki sagde ...

Ha ha - den lille fyr er da for skøn ;D Dejligt I har haft en god weekend , og lækker lækker fødselsdagsmenu - det skal vi da vist også have snart - dejligt med noget mad inspiration - Her siger manden bare "MAD" hvis jeg spørger hvad han kunne tænke sig - ikke altid lige nemt at finde på noget nyt, med den inspirationskilde :/

laj [tulipan-hygge] sagde ...

Nej det er da lidt ideforladt - for det er næsten det sværeste at finde på