torsdag den 13. oktober 2011

Familien samlet

Ja Mona kom skam på job idag  OG det ude i det fri
men det kun fordi jeg fik taget mig selv i nakken
og syet sammen og hæfte enderne

Hun nød at komme ud i det blå
(tænk dig jeg rendte rundt med hende ud til åben vej HAHA)

Huerne er jo fine og de er til rokken
laver ikke så tit rigtige damehatte da hovedparten er til mænd

_____________________________________________________

K. A. Ninsen´s Familie er samlet


Har nu lavet en familie som også er til rokken
 - Håber de små bliver rigtig glade for dem
vi strikker også til bla krisecentre

opskriften er Her 
__________________________________________________

Jeg har igen siddet og øvet mig i PSP men det er stadig svært
 men nu er der skygge på K A NIN billedet
og ramme på Mona foto´s
________________________________________

Boss gav mig nogle gode tips igår så hende råwer jeg til via msn



Ingen kommentarer: