tirsdag den 11. oktober 2011

pakkepost

Jeg har strikket en lille kanin sutteklud


syntes selv den er nuttet og det er jo lige sagen 
Har planer om at lave en hel familie til Rokken
vi strikker også til krisecentre og der er der nok en der kunne blive glad for sådan en lille kanin


_____________________________________________________

Boss er nu en dejlig ven at have men hun skriver sommetider noget vås på MSN syntes jeg hehe

Idag skriver hun så

"kan du ikke smutte på tanken for mig? "

Jeg var da med på den for af og til servere vi kaffe over MSN så jeg svare
"jo da hvad skal du have"

Kig sms siger hun så ??????

det gjorde jeg og der stod der noget med en pakke der skulle hentes på tanken

Hallo!!!!!!!!!!!! så har hun købt en gave til mig som jeg hastede hen og hentede pakken

Den var DEJLIG OG STOR  nam nam

en stor pose garn i skrig farver  Nice!


Jeg takker mange gange boss 

___________________________________________________________


Jeg havde lige været i rema for at hente sokkegarn så nu skal der produceres


Alt i alt en rigtig god dag



1 kommentar:

Boss sagde ...

Hehe, ja dér blev du helt vågen da jeg sendte den besked om tanken! Men da vi bor i hver sin ende af landet kan jeg jo ikke lige selv smutte hen til dig ;) Og ja du skulle have en gave, du laver så mange flotte ting til mig og andre!