mandag den 3. oktober 2011

som lovet

Ja som lovet igår vil jeg da lige skrive og idag er det som billedkunst lærer haha ja nemlig ja
Jeg har en veninde der gerne ville ha nogle fif til at lære at male og jeg var så den hun spurgte

Jeg har givet nogle fif til hende før men denne gang sku vi lege med bla spartelmasse
her er vi så pakket ud og klar til afgang

det skal jo tørre det skidt og det har man jo knap tid til og hårtørren virkede ikke så
tålmodighed er en dyd

MEN vi fik da begyndt at male baggrund og havde fundet ud af hvad hun ville med sit billede 

Kan være hun sender mig et foto af det færdige billede hvor der sku indgå sølv og sort

__________________________________________________________

lige en sjov ting
disse to blomster blev købt samme dag og lige små
den ene har jeg så plantet i en større potte og sikke en forskel

Det var det for idag og nu skal der laves mad så ha en dejlig aften

PS:
hatten til boss er sendt

de to røde e er fordi skolelæreren har rettet

Ingen kommentarer: