tirsdag den 25. oktober 2011

strikke aften

Ja pigerne sku komme til strikke aften hos mig denne gang.
Vi er fem, der har arbejdet i den samme sfo for en del år siden efterhånden
Den første der smuttede var vores chef og hun ville gerne holde kontakten
og foreslog så strikkeklub (tror det er ca ti år vi har haft klubben)
billedet er fra nettet

vi hygger os rigtig
og er gode sammen
igår havde de sutsko med så det var noget helt nyt hygge tøj

Der var kun én der ikke havde noget håndarbejde med at lave,
 så hende fik jeg sat igang med at sy huer sammen til Rokken- vi siger tak til U
(billeder kommer senere mangler stadig at sy en sammen)

tilsidst kommer kaffen
og....
havde manden og jeg ikke været så grådige

så kunne de ha smagt det lækre chokolade jeg havde fået for at strikke til pigen D


men vi havde guffet det hele i os MUMS

men de klagede jo ikke hehe så de var nok tilfredse



2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Så koslig med jentekveld , håndarbeide og MUMS og jeg ser det er mye rødt garn, er det den bittelille julestria som er kommet.

Så fin blogg du har , legger meg som følger.
Ha en fin høstkveld , klem fra Marit.

laj [tulipan-hygge] sagde ...

takker mange gange fordi du vil med

det røde garn var fra nettet og ilustrere at vi elsker at ha strikke klub

knus retur