søndag den 2. oktober 2011

projekt boss ;o)

Jeg fik lige en lille bøn/bestilling af Boss igår Se evt.. Jeg gik da fluks i gang.
Jeg skulle strikke en hat til hende som hun havde fundet
og ville gerne ha i sort acryl  og sådan ser den ud på en blå skål hehe
dejlig luftig ser den ud og det håber jeg hun bliver glad for,
 da hun som jeg sveder nemt
 (tror bestemt det er noget med alderen at gøre - men det siger boss det er det ikke)

______________________________________________
rokke nyt
Har strikket den første hat af det garn jeg lavede blomst af  klik

I morgen vil jeg skrive om noget med at male

4 kommentarer:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Boss Hult sagde ...

Hvor ser den fin ud min nye hat!!! Kan slet ikke vente til den kommer med posten :D - du er altid så dygtig når du laver håndarbejde! MøøZ Boss

laj sagde ...

de kommentar der er slettet er fordi jeg skulle teste

så skriv trygt