lørdag den 1. oktober 2011

Tågen har lagt sig . . .

Ja jeg var i haven i formiddags da vi skulle igang i det gode vejr


hvor er naturen elegant klædt på sådan en diset formiddag med solskin

Så blev der skam klippet
Siger dig mine hænder og arme rystede af ren overanstrengelse af at klippe
Herren havde dog savet de tykke grene, men der var ski meget der sku klippes af lille mig
 Og resultatet ser sådan ud

Ja så stor er den endnu den fyldte næsten hele det stykke med græs og det kan vi jo ikke have

________________________________________________________

StrikkeNYT

Jeg har fået en opgave af Boss om at strikke en hue og hun har fundet opskrift og det hele, så det startede jeg på igår med dobbelt tråd -
men nåede ikke langt da det var for tykt -
om igen
så strikkede jeg med enkelt tråd og det gik fint til ribben,
 men blev for tyndt til pullen
om igen
NU er jeg startet med enkelt til rib og dobbelt til pullen

og det ser endda lovende ud 


Ingen kommentarer: