mandag den 10. oktober 2011

Hader PC bøvl

foto fundet på nettet


Mig og min boss har bøvlet med at prøve alt muligt da jeg bliver smidt af nogle sider  -- ja  vi har faktisk prøvet meget forskelligt i flere dage 
TAK fordi du gider boss

Så idag blev jeg smidt af da jeg skulle i banken og så kunne jeg prøve at ringe til supporten der, siger boss

det prøvede jeg da lige og han kunne lige fortælle hvad der var galt og det bedste af det hele var at han havde tid til at få mig med gennem det hele

Man får jo tit opdateringer og normalt slettes de gamle MEN MEN MEN  min java var gået i selvsving og var blevet på PC så havde både ny og gamle, så jeg havde lige pludselig 3, som kæmpede hårdt om æren -- det uløste så jeg bliver smidt af siden ØVS

Jeg fik slettet dem alle 3 og han fandt en ny til mig og vupti nu virker det hele

Jeg var helt oppe at kører og ringede straks til boss mens jeg dansede omkring -fjollet ja, men nødvendigt




1 kommentar:

Boss sagde ...

Gider altid, har det lige som dig jo, kan slet ikke have at pc'en ikke gør som den skal - vi er jo efterhånden blevet rigtigt gode til at finde løsninger men den her drillede altså for meget, men godt der var en løsning :)